Nu är det äntligen dags för fest! Fredagen den 22 maj firar vi vår fantastiska klubb tillsammans på Älvsjö Gamla IP med en grillbuffé och trevligt sällskap.
Nu är det äntligen dags för fest! Fredagen den 22 maj firar vi vår fantastiska klubb tillsammans på Älvsjö Gamla IP med en grillbuffé och trevligt sällskap.
Fredagen kommer våra två lag F02 och P98 att spela slutspelskval hemma i Västertorpshallen. Först ut är F02 kl 18.30. kom och heja fram våra duktiga sannadalare!
Äntligen kan vi öppna anmälan till Sannadals Sommarläger 2015 som kommer gå av stapeln vecka 33, 10-14 augusti. Först till kvarn gäller vi anmälan då vi har begränsat antal platser!
I början av varje säsong åker Sannadals SK alla lag på ett gemensamt träningsläger. Det är en helg fylld av roliga aktiviteter, gemenskap och träning. Perfekta starten på en ny säsong. Nästa säsong är Enköpingslägret planerat helgen 21-23 augusti!
Stort grattis till damlaget som i helgen vann division 3 östsvenska södra efter att i sista matchen vunnit mot Tumba med jämna 21-20. Heja Sannadal!
Sannadals damlag spelade bra och vann seriefinalen mot Spårhunden HF i division 3 på hemmaplan med 22-17. Men de fick kämpa för det…
Sannadals herrlag stod för en enorm prestation när man besegrade Spånga HK på bortaplan i lördags med 26-21. Samtidigt som övriga matcher i serien gick lagets väg har man nu säkrat fortsatt spel i division 3 kommande säsong.
Sannadals herrlag kämpar på i division 3 och tog idag en viktig och välspelad seger mot Notlob IK. Även damlaget tog tre poäng i helgen efter en säker seger över Westermalms HK.
Damernas B-lag vann i helgen med 25-19 hemma i borgen Västertorpshallen mot Westermalms IF 2. Sannadal krigade från start och ledde hela matchen och det gjordes mål från alla positioner. Säsongens andra vinst för b-laget!
Sanndals handbollsskola för pojkar och flickor födda 2007 har framgångsrikt satt igång igen efter juluppehållet. Kom och testa handboll med mycket glädje!