Nu har även Sannadal gjort klart med Magnus ”Manke” Birath som fortsätter träna herrlaget även nästa säsong. Därmed kan herrlaget fortsätta sin satsning mot division 3.
Nu har även Sannadal gjort klart med Magnus ”Manke” Birath som fortsätter träna herrlaget även nästa säsong. Därmed kan herrlaget fortsätta sin satsning mot division 3.
Damlagets tränare Olle Arvidsson förlänger med Sannadal även nästa säsong. Klubben och tjejerna är glada att Olle vill fortsätta nu när man ska slåss om en plats tillbaka i division 2. Vi tog en kort pratstund med Olle.
Sannadals F02 gjorde en riktigt bra turnering på Irsta Blixten (Västerås) i helgen. Det räckte ända till silver. Stort grattis tjejer!
Ungdomsavslutningen innan sommaren för handbollslekis, handbollsskolan och alla ungdomslag är nu planerad till den 2 juni kl 13:00 – 15:00 i Västertorpshallen (stora)!
På lördag är det dags för slutspel i Hummel Team Sportia Cup 2013 (serien). P98 har tagit sig till slutspel och spelar gruppspel på lördagen i Östra Gymnasiet. Lycka till grabbar!
På lördag spelar de flesta lagen i Sannadal sina sista seriematcher. Det blir en riktig Sannadalsdag! Start 11:05 med F02. Sen spelar P99, F99, damernas b-lag och a-lag och sist herrlaget. Kom till Västertorpshallen och heja fram Sannadal!
I helgen spelade damlaget en viktig hemmamatch mot Vadstena. Det blev seger med 28-27 och nu är laget med i kampen runt strecket igen. Även herrlaget spelade en bra match i Västertorpshallen mot BK Sparta och vann med 33 – 24.
Äntligen, nu finns vår fantastiska Sannadals-app även till Android. Ladda ner den nu!
I helgen som va tog sig inte bara P98 vidare till steg 4 i USM. Några andra sannadalare spelade sina första matcher någonsin. F05 spelade handbollsfestivalen i Brännkyrka.