Vårterminen på Sannadals handbollsskola för pojkar och flickor födda 2007 sätter igång nu på söndag den 18 januari. Dock på ny tid, kl 12 – 13. Samma hall, Västertorpshallen (lilla hallen). Välkomna!
Våra duktiga Pojkar A (98/99) kommer i helgen att åka till Lindesberg för att spela USM steg 3. Vi önskar grabbarna stort lycka till!