Eftersom hallsituationen är väldigt dålig i Älvsjö samtidigt som det står en står fin och stor hall tom och oanvänd vid Älvsjö Station, Olympen Arena, har TV4 Stockholm nu uppmärksammat fallet.
Eftersom hallsituationen är väldigt dålig i Älvsjö samtidigt som det står en står fin och stor hall tom och oanvänd vid Älvsjö Station, Olympen Arena, har TV4 Stockholm nu uppmärksammat fallet.
Nya tränaren Olle fick coacha sin första match för Sannadals damer och det blev utdelning direkt, slutresultatet blev 22-13 mot Mantorp.
Då hade äntligen ännu en arbetsvecka passerat och det var dags för helg och seriespel igen. Sannadals herrar mötte denna lördagskväll Spånga HK hemma i västertorpshallen. Spånga som endast har 1 förlust på två säsonger tog klivet upp från div 5 detta år och har siktet inställt på att ta sig ännu högre upp, med…
På lördag är det flera hemmamatcher i Västertorpshallen, kom och heja på Sannadal!
Det blev en jämn match när Sannadals herrlag spelare seriepremiär mot Södermalms BK, men laget höll emot och kämpade mycket bra och inledde därmed säsongen på bästa möjliga sätt. Njut av ett härligt matchreferat av Peter.
På söndag spelar herrlaget seriepremiär mot Södermalms BK. Efter en hård försäsong är herrlaget och tränaren Manke Birath redo för ännu en säsong. Vi passade på att fråga Manke lite om hans tankar inför seriepremiären.
Även F04 spelade Håtunaleken i helgen som va och som vanligt fotades det flitigt kring laget.
Stort grattis till Sannadals duktiga F02 som i helgen vann silver i Håtunaleken efter en väldigt jämn final mot IK Bolton som slutade 7-6. Grattis tjejer!
I helgen hade två sannadalslag seriepremiärer. Damlaget förlorade tyvärr bortamatchen mot LIF Lindesberg. F99 vann dock sina två matcher mot Visby Gute IF.
På söndag startar Sannadals damlag sin andra raka säsong i division 2. Däremot leds laget den här säsongen av den nya tränaren, Olle Arvidsson. Vi frågade Olle några frågor inför säsongspremiären mot LIF Lindesberg på söndag.